טריאתלון נשים הרצליה | מידע למשתתפות

טריאתלון נשים הרצליה ע"ש תמר וסוזי דבוסקין -2021

טריאתלון הנשים הוא חוויה מיוחדת: שילוב של רוח האחווה והידידות לצד הכח הנשי, האתגר, התחרותיות והרבה כיף.

כל אחת יכולה להשתתף כבודדת או כחלק משלשה (אחת שוחה, אחת רוכבת ואחת רצה).

כל אחת מנצחת!

תדריך למשתתפות - נכתב ע"י מיכל סיון

מיקצים

* כל התחרות הינה ללא דרפטינג!

בודדות ושלשות

חלוקת ערכות משתתפות

• יום חמישי 10/6/21 16:00-19:00 קניון ארנה - מיקום מדוייק יימסר בהמשך
  • יום שישי 11/6/21 10:00-16:00 בקניון ארנה
  • יום שבת 12/6 (בוקר התחרות) 5:15-7:30 בחוץ, בטיילת בין המרינה לקניון ארנה, במתחם האקספו

מדידת זמנים

• כל המשתתפות יקבלו ברישום שבב חדש ומספר תחרות חדש תמורת פיקדון של 50 ש"ח במזומן שיוחזר בסיום התחרות.
  • לא יבוצע שימוש בשבבים קבועים הקיימים בידי המתחרות.

פעילות מקדימה בשבוע התחרות

• יום שישי 11/6, 10:00: אימון ים ותדריך בחוף התחרות
  • יום שישי 11/6 12:00: תדריך למשתתפות בכניסה לטיילת אכדיה, על המדרגות
  • יום שישי 11/6 16:00: תדריך למשתתפות בכניסה לטיילת אכדיה, על המדרגות

חניה ביום התחרות:

• חניון חוף אכדיה דרום / חוף הנכים. הכניסה מרחוב אבא אבן וימינה לרחוב וינגייט עד השעה 5:30, או כניסה ממלון אכדיה ללא מגבלת שעה.

בנוסף, חנייה תת קרקעית בקניון ארנה, הכניסה בשעות 4:00-5:30 מרחוב אבא אבן בלבד
  • החניון העליון בין רחוב השונית לרחוב יורדי ים. הגעה לחניון זה אפשרית עד השעה 05:30, משני הכיוונים.
  • חנייה ברחובות באזור מלון דן אכדיה.
  • * לוח הזמנים והמיקום המדוייק עשוי להשתנות בעקבות הנחיות משרד הבריאות. אנא עקבו אחר הפרסומים באתר ובדף הפייסבוק של התחרות

לוח זמנים יום התחרות

טקס סיום

10:15

קטגוריות לבודדות

* קטגוריית הגיל נקבעת לפי שנת הלידה ולא לפי תאריך הלידה!

קטגוריה

צעירות עד 18

מדליות ופרסים

• פרסים יינתנו לכל הזוכות במקומות הראשונים בכל הקטגוריות
  • מדליות ופרסים יחולקו רק לנוכחות בטקס הסיום עפ"י חוקת האיגוד העולמי לטריאתלון ITU.

אקספו

פרטים על המציגים באקספו כאן

מסלול התחרות

• הצק אין לכל המקצים למעט פאראטריאתלון יהיה ממזרח מטיילת אכדיה ולא מהכביש למטה כבשנים קודמות. רק הפארא טריאתלון יכנסו מהכביש למטה - גישה דרך המדרכה.
  • שטח ההחלפה של הספרינט יהיה כולו מרוכז במדשאה הקרובה לים.
  • שטח ההחלפה לילדות ועממי יהיה בקצה המזרחי של המדשאה קרוב לטיילת אכדיה.
  • הירידה לים אפשרית עד השעה 06:30 מתוך שטח ההחלפה ואחרי זה מסביב דרך צד מזרח דרך טיילת אכדיה.
  • אופניים להשכרה ימתינו בטיילת אכדיה ליד נקודת הצק אין.

תיאור מסלול רכיבה – ספרינט 18.5 ק"מ
תחילת רכיבה על רחוב הצדף, פנייה ימינה לרחוב השונית (קניון ארנה מצד ימין שלך), עד לכיכר הראשונה שם מבצעים פניית פרסה, חוזרים על רחוב השונית (קניון ארנה מצד שמאל שלך), הרחוב מתעקל לימין והופך לרחוב אבא אבן, ממשיכים ברכיבה באותו כביש, חולפים על פני צומת הסירה, הרחוב מתחלף לשדרות שבעת הכוכבים.
לפני הגשר של שבעת הכוכבים פונים ימינה לאיילון דרום, רוכבים דרומה עד אחרי מחלף גלילות, עושים פרסה ורוכבים צפונה עד מחלף כפר שמריהו, עושים פרסה וחוזרים לנקודת הירידה לאילון , רוכבים נגד כיוון התנועה למחלף שבעת הכוכבים, ובחזרה לשטח ההחלפה..

תיאור מסלול רכיבה- עממי 10 ק"מ
לפני הגשר של שבעת הכוכבים פונים ימינה לאיילון דרום, רוכבים דרומה עד אחרי מחלף גלילות, עושים פרסה ורוכבים צפונה עד נקודת סיבוב שתסומן על הכביש – יש להיזהר מרוכבות ממקצה הספרינט שחוזרות , עושים פרסה וחוזרים לנקודת הירידה לאילון , רוכבים נגד כיוון התנועה למחלף שבעת הכוכבים, ובחזרה לשטח ההחלפה. למחלף

תיאור מסלול רכיבה- 8 ק"מ
לפני הגשר של שבעת הכוכבים פונים ימינה לאיילון דרום, רוכבים דרומה עד אחרי מחלף גלילות, עושים פרסה ורוכבים צפונה עד נקודת סיבוב שתסומן על הכביש – יש להיזהר מרוכבות ממקצים אחרים שחוזרות , עושים פרסה וחוזרים לנקודת הירידה לאילון , רוכבים נגד כיוון התנועה למחלף שבעת הכוכבים, ובחזרה לשטח ההחלפה.

תיאור מסלול רכיבה- 6 ק"מ
רוכבים על הגשר עד נקודת הסיבוב שתסומן עושים פרסה וחוזרים בחזרה לשטח ההחלפה .